Postup vyřízení reklamace

Postup pro vyřízení reklamace

Pokud výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě ezdravotnicke-potreby.cz vykazuje závadu nebo nepracuje obvyklým způsobem a splňuje podmínky pro uplatnění reklamace, postupujte prosím podle níže uvedených pokynů.
Abychom mohli Vaši reklamaci vyřídit bezodkladně a dle platných postupů, řiďte se prosím uvedenými instrukcemi.
Bližší informace o záručních podmínkách naleznete v reklamačním řádu a obchodních podmínkách

Nejdříve nás kontaktujte na emailové adrese info@ezdravotnicke-potreby.cz.
Uveďte prosím o jaký reklamovaný výrobek se jedná (název a typ výrobku), datum nákupu, číslo prodejního dokladu a důvod své reklamace.

Reklamace by měla obsahovat:

  • název reklamovaného zboží
  • podrobný popis závady
  • reklamovaný výrobek (nejlépe v originálním balení s kompletním příslušenstvím - není nutně vyžadováno, ale originální obal zajistí výrobku bezpečnější přepravu a příslušenství umožní servisnímu středisku vyzkoušet všechny funkce výrobku nebo odhalit závadu danného příslušenství)
  • kopii dokladu o koupi nebo záruční list (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi) - toto není vyžadováno pokud zákazník prokáže uplatnění nároku za vady jiným způsobem
  • adresu, kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email)

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.
Jako prodejce jsme oprávněni odmítnout převzetí reklamovaného výrobku, který nebude splňovat tyto uvedené zásady obecné hygieny (dle vyhlášky 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Reklamované zboží můžete předat v našem kamenném obchodě nebo zaslat na jeho adresu:

eZdravotnické potřeby
Plumlovská 72
796 01 Prostějov

Označte zásilku viditelně nápisem "REKLAMACE".
Pokud zasíláte zboží poštou nebo jinou přepravní společností, zasílejte listovní zásilky nebo balíky doporučeně.
Potvrzení od zásilky si pečlivě uschovejte jako doklad o zaslání zboží k reklamaci.
Zvažte, zda by nebylo vhodné vzhledem k ceně výrobku, zřídit si jeho pojištění u přepravce.


V žádném případě nebudou přijímány zásilky zaslané na dobírku!

V případě dotazů ohledně reklamací nás kontaktujte na emailu info@ezdravotnicke-potreby.cz nebo telefonicky na čísle +420 582 332 112.